Обмін та повернення
Умови повернення товару:
Обмін Tовару належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту його покупки, не враховуючи дня покупки.
Обмін Товару належної якості можливий за умови, що Товар не був у використанні, а також були збережені: його товарний вигляд, споживчі властивості, прикріплені етикетки, ярлики, лейбли і бирки, а також при наявності фабричної упаковки. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та інших позначень.
Вимоги Покупця розглядаються після пред’явлення Покупцем розрахункового документа на Товар.
Обмін Товару належної якості за адресою Продавця (Нова Пошта), здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Повернення немає
У випадку відмови отримувачем від посилки на пошті з будь яких причин, окрім заводського браку . Якщо була повна оплата – кошти повертаються за товар з вирахуванням 150 грн (доставка пошти, курєрська доставка, робота оператора та пакувальний матеріал). Якщо замовлення по передплаті 150 грн – сума передплати не повертається.
У випадку заводського браку або неправильної комплектації товару, ми зробимо обмін та оплатимо транспорні витрати за умови огляду посилки на пошті.
Товар повинен бути упакований, не мати слідів носіння та прання.
Увага! Обмін товарів із категорії «Акції та розпродажі» не здійснюється.
Якщо ми оплачуємо доставку (у разі браку товару), то обмін здійснюється тільки на такі ж модель і розмір. У разі дозамовлення зворотна доставка проводиться коштом клієнта.
Що в цьому випадку робити:
Напишіть нам лист на електронну пошту info@ely.com.ua з описом причини обміну.
За необхідності прикріпіть до листа на ел. пошту фотографію браку або накладної з переліком товарів (при помилці комплектації).
Вкладіть у посилку записку з номером контактного телефону та описом браку.
Після відправки напишіть на електронну пошту номер посилки. Ми зв’яжемося з вами після отримання. Не відправляйте післяплатою або зі зворотною доставкою.

Що в цьому випадку робити: